Translate

donderdag 18 oktober 2012

Wasje





Vandaag is het een vreemde dag. Het is half oktober........het is toch herfst??? Ik heb al een hoop paddenstoelen foto's op diverse blogs gezien. Het heeft ook al eens ferm gewaaid en een flinke regendruppel kwam ook al uit de lucht.Wat moeten we nu verwachten? Maar..... het was vandaag fantastisch weer! Genieten geblazen! 
Mijn lieve man heeft van mijn lieve kleinste neefje voor zijn verjaardag een lieveheersbeestjes hotel gekregen. En je gelooft het of niet....wij hadden vandaag een lieveheersbeestjes ontploffing in onze tuin!!!!!!!! Ik heb geen idee waar die kleine rakkers vandaan kwamen, maar het was een geweldig spektakel! Ze vlogen door de lucht.......landden in de achtertuin en gingen even uitrusten op het houtwerk van ons huis.  Sommige durfden de uitdaging aan, om eens binnen te koekeloeren. Ik heb ervan genoten. En stiekem hoop ik dat de kleine rood met zwarte stippen beestjes gaan overwinteren in ons hotel. Het zou toch geweldig zijn als wij volgend jaar kleine baby lieveheersbeestjes mogen verwelkomen?!

Lieve en Ginny hebben ook enorm genoten van het heerlijke weer. Ze hebben zelfs hun lievelings  kleding gewassen en gebruik gemaakt van het zachte weer. Heerlijk in de wind met hun wasje...Onderwijl hebben zij van de lieveheersbeestjes genoten en is hun wasje heerlijk droog geworden.

Morgen weer een dag. Wat zullen de dames gaan ondernemen....?


knitted doll InezPopjes

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Nu maar hopen dat die lieve beestjes de weg naar jullie hotelletje weten te vinden. En liggen de fris gewassen jurkjes nu in de poppenklerenkast? Liefs, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat schattig zeg, denk je dat de rode polka dot jurk Lottie past? Dan is die dus van haar. Nog maar 8 nachtjes slapen en dan is het feest, Lottie heeft haar koffer al gepakt hoor!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen